Teknoloji

En ufak hastalık belirtisinde Google’a sarılanlara müjde: Cildinizin fotoğrafından sorunu öğrenebileceksiniz!

Google bugün aramaya yeni özellikler getirdiğini duyurdu. Google Arama’ya gelen yenilikler arasında alışveriş ve seyahat iyileştirmelerinin yanı sıra Lens kullanıcılarının işine yarayabilecek bir özellik yer alıyor.

Google’ın yatay arama teknolojisi, ciltleri Lens’e tarama yeteneği getirdi. Bu durumda kullanıcılar vücutlarında ne olduğunu arayabilecekler.

Google Lens’e fotoğraf yükleyerek cilt problemleriniz hakkında fikir edinebileceksiniz.

Özellikle birlikte Google Lens’e gelen kullanıcılar, derilerinin bir fotoğrafı yükleyebilir. Ardından, Lens’i arayarak size örnek resimler gösterecek . Şirket, bu formdaki cildinizdeki kızarıklık gibi şeylerin ne olduğunu anlamanıza yardımcı olmak istiyor. Özelliğin bugünden itibaren çıkış yapmaya başladığını da ekleyelim.

Bu fonksiyon ayrıca; Ayrıca dudaklarınızda şişlik, tırnaklarda anormallik gibi kelimelerle anlatamayacağınız diğer fiziksel durumlar için de kullanılacaktır. Özelliğin kullanıcılara faydalı olabileceğini söylemek mümkün; ancak cildinizde bilmediğiniz bir şey olduğunda Google’a güvenmek yerine Doktora gitmek yine de analiz etmenin en iyi yolu olacaktır..

Google Lens, Bard’a entegre edilecek

Ayrıca Lens yakında Google’ın sohbet robotu Bard ile entegre olacak. Kullanıcılar, Bard’da yazacakları metinlere görsel ekleyebilecek. Mercek, Bard’ın gösterileni anlamasına da yardımcı olacaktır. Örneğin bir ayakkabının fotoğrafını ekleyip ne olduğunu sorduğunuzda Bard, Lens’ten gelen bilgilerle soruyu yanıtlayacaktır.

Beğendiğiniz kıyafetleri vücudunuza uygun modeller üzerinde görebileceksiniz.

Google’ın getirdiği diğer özellikler ise alışveriş tarafında yer alıyor. Artık kullanıcılar stil ve renk bazında filtreleme yaparak daha kolay alışveriş yapabilecekler. En çarpıcı yenilik ise “sanal deneme” anlamına gelen bir özellik.

Bu özellik, çevrimiçi alışveriş yaparken hepimizin düşündüğü şeydir. Bu kıyafet bende nasıl görünecek?” sorunu çözmeyi amaçlar. Yapay zeka takviyesi ile oluşturulan özellik, en sevdiğiniz kıyafetin çeşitli modellerde nasıl göründüğünü gösterecek . Her türlü bedene uygun olacak olan bu modeller aynı zamanda farklı pozlar ile daha detaylı bir şekilde incelemenizi sağlayacaktır.

Şimdilik sanal deneme yalnızca ABD’deki kadın müşteriler H&M, Anthropologie, Everlane ve LOFT mağazalarında görücüye çıktı. Maalesef ne zaman yaygın olarak kullanılacağına dair rastgele bir bilgi yok.

ahmetli-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort